الثلاثاء، 5 فبراير، 2013


أنا من الناس اللي .. ترتب سريرها قبل ما تنام مباشرة
أنا من الناس اللي .. تحب كل كتب عبد الوهاب مطاوع
أنا من الناس اللي .. لو سمعت شي حلو ممكن تعيده
مليون مره عادي

أنا من الناس اللي .. ما تحب تزور أماكن تذكرها بماضي
أنا من الناس اللي ..  تحب الأطفال رغم انها تصدع منها
أنا من الناس اللي ..تزعل بسرعه وترضى بسرعه
أنا من الناس اللي ..تحب الإذاعه المدرسيه وتشارك فيها
أنا من الناس اللي ..لما تُسأل سؤال بايخ .. تقوم تسكت من
غير جواب

أنا من الناس اللي .. حبت الأفلام الهنديه فتره من عمرها
أنا من الناس اللي..ما تصحى الصبح بدري إلا لو كان فيه
فطور

أنا من الناس اللي..تموت في ألعاب المالهي إلا ألعاب الماي
والشلالات وما شابه

أنا من الناس اللي..كانت وهي صغيره تقعد محل السواق
وتتخيل نفسها تسوق

أنا من الناس اللي..دايما تكون حارس مرمى لما تلعب
كوره

أنا من الناس اللي..منظرها في البدايه يوحي انها هاديه
بس .. .. "خليني ساكته احسن :)"

أنا من الناس اللي.. تكره الزن والحنّه
أنا من الناس اللي..تكره أقفاص العصافير
أنا من الناس اللي.. لما تستهبل تنسا نفسها
أنا من الناس اللي.. تحب الحفلات خصوصا مع الأصدقاء
أنا من الناس اللي..بس يكفي

..الناس تقريبا تتشابه..
يضل في الناهيه شي مميز في داخل كل انسان
يميزه عن غيره ويخليه مختلف عنهم ..
انت مختلف عني وإن كنا نتشارك في بعض الصفات





بداخل كل إنسان عالم ... لكن القليل جدا من يكتشف روعة عالمه